Lördag 16 april

Resan till värmen gick bra, alltid lika kul att läsa sitt namn på Bangkok flygplats. En superlyxig buss för 7 personer tog oss till Hua Hin som ligger 20 mil från flygplatsen. Med 32 grader varmt utanför fönstret och allt roligt att se på går resan så lätt. Vi hyr ett hus och hela familjen är här med mig och sönernas flickvänner. Min fru Carina och jag känner att det är riktig lyx att få umgås på detta sätt i 18 dagar. Vi har en hyrbil som tar oss till olika sandstränder. Vänstertrafiken är lite jobbig i början men min dotter Viola sitter och påminner mig hela tiden vilken sida jag ska köra på.
Träning: Idag började jag med lite lätt simning följt av löpning på stranden, underbart skönt!
Resten av dagen blev det solstolen och bad i havet med 35 grader så det svalkar inte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0