Lördag 30 april



Vi började dagen med obligatorisk orm och krokodilshow med elefantridning, sen vidare till stranden! Där blev det ett härligt bad innan jag lämnade familjen på stranden och åkte till gymmet. Började med cykel på tröskelpuls med bra fart och motstånd för benen i 2 x 20 minuter följt av lätt styrka innan jag snörade på mig löparskorna. Hade tänkt köra min intervaller ute men yttre omständigheter som värmen idag på 34 grader och trafiken, gjorde att jag körde en extra intervall istället på gymmet. Det blev 4 x 3000 m i 3,50 fart med 3 min vila. Supernöjd med tanke på att jag aldrig kört 4 x 3000 innan.
Ikväll är det valborg men här firas det inte som hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0