Lördag 9 april



Starten gick vid 07.00 från Högstorp med 5 glada löparvänner i bilen till Heleneholms Marathon i Malmö.



Foto: Gunnar och Johan



Foto: Patric och Susanne, Kerstin är på toa.

Med tanke på vad jag har i benen inför detta lopp, så hade jag bestämt att köra ett längre distanspass i jämt tempo med nummerlappen på.



Foto: Grabbarna med nummerlapp på Johan, Gunnar och jag!

När startskottet går så är det tävling! Jag öppnar på 1,40 efter halva och andra halvan på 1,43 vilket ger en sluttid på 3,23. Kände mig stark under hela loppet och kunde gå i mål med en kropp i hyfsat skick. 


Blev ingen pallplats , men ett varmt mottagande av Heleneholm IF där dem grattar mig till rekordet i plankan både utanför och på nummerlappen.



Loppet bjöd på ett blåsigt men soligt Malmö med trevliga och bra funktionärer!



Lite snabba kolhydrater efter ett marathon är aldrig fel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0