Måndag 25 april

Ny strand upptäckt idag, kritvit och rätt öde slog vi oss ner på ett par solstolar. Tackvare lite soldis och 28 grader i skuggan så kunde jag genomföra mina 20 löpintervaller med 2 minuter vila på stranden. Lite publik på solstolarna som hejade på, gjorde att jag tryckte fram bröstet lite extra. Jag har med mig energidryck i brustabletter som jag bara lägger ner i vattenflaskan, det funkar toppen! Mitt andra pass var simning som jag körde i havet under en timme i vågorna. Jag är dock lite rädd för maneterna som finns här och bränner rejält. Vi har haft ett fall i vårt sällskap som blev bränd. Men alla vi pratar med säger att de finns bara när det är storm på havet för då kan de små jävlarna flyta/simma in mot stranden. Men idag och alla andra dagar utom just 1 dag har det varit lugnt med bara härligt lagomt höga vågor.
Lovar att lägga in bilder till mina inlägg så fort jag har möjlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0