Söndag 10 april



Vaknade med hyfsat hel kropp efter en mara . Åkte upp till gymmet på fm och bjöd kroppen på styrka för överkroppen följt av bålstyrka.



När jag kom hem bjöd jag mig själv på skön avkoppling i solen. Helt underbart att sitta i lä med solstolen och sola.
Bakade mig sockerkaka med bakprotein och fikade tillsammans med Carina och Viola vid 3 fikat.



Körde en grupp nybörjartriathleter på ett cykelpass på 4 mil. Alltid kul att inspirera fler till denna roliga tävlings/tränings form. Kolla på : http://www.ackerots.se/nyheter.html




Deras mål är att köra sprintern i Kalmar!



Alla barnen Simon, Oskar, Viola + flickvännerna Hanna och Yazmina kom hem ikväll och åt lövbiff tillsammans med oss. Vi har en hel del att planera tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0