Tisdag 12 april



Fick ta ledigt efter lunch idag för att hinna cykla distans 5,5 timmar. Fick regn halva tiden, men var klädd för det, så det var okej! Tog lite fika i Rävemåla, där jag är en stamkund. Men inte har jag bättre pris för det, att ta 19:- för en halvliter Coca-Cola är hutlöst!

Maten stod på bordet när jag kom hem. Fick välja på laxfile eller flygande Jakob så det blev en mix av båda rätterna. En kopp kaffe och sockerkaka med smak av pepparkaka fick mig att landa en stund i soffan.

Sen packade jag och Carina våra träningsväskor och drog till gymmet.



Avslutade träningsdagen med styrka för överkroppen och mage. Lika bar att fortsätta träna för man vet ju aldrig när någon vill utmana mig i plankan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0