Tisdag 5 april



Foto:
Snart dags för Hua Hin heavy half marathon.

Träning:
Löpintervaller 3 x 3000 meter med 3 minuters vila mellan. Har haft lite svårt att få igång kroppen i 3,50 fart, beror förstås på att jag focuserat på cykel och inte löpfart. Men idag svarade kroppen fantastiskt, jag helt enkelt flög fram. När man får ett sånt positivt besked brukar sjukdom eller skada lura bakom hörnet.
Hoppas det inte slår in nu när rekordet står för dörren.



Fortsatte på roddmaskinen som uppvärmning, sen körde jag styrketräning för överkroppen.
Hoppade över magen idag, tror det kan vara bra att vila lite innan mitt rekord.



Till kvällsmat gjorde jag mina proteinpannkakor med vetekli och mycket uppskattade av familjen.



Hade lite energi över till att baka en sockerkaka ( recept finns i tidigare blogg inlägg) till kvällskaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0