Torsdag 7 april -Äger världsrekordet!



Foto: Jag klarade 25 minuter i plankan och nu äger jag världsrekordet!
Rekorddagen var här och det är upp till bevis efter många plankan och magövningar. Först jobba, sen rigga inför rekordet med klocka, kameror, domare och bra musik. Hur gör proffsen?
Nervositeten gjorde att jag fick såna där darrningar i musklerna efter 3 minuter men kunde efter 9 minuter åter samla ihop mig och härda ut i 25 minuter. Tror att det var ett av mina jobbigaste plankanförsök.


Publik!

Publik i hela trappan!

Tusen tack till mina fina föräldrar för att ni alltid finns där och stöttar mig!


Tack till Cissi och hennes Pappa som kom och stöttade mig...allt i kassen var toppen och speciellt kortet med en 1:a på!



Min domare Gunnar och Biba som äger Idrottskliniken bevakar mitt rekord.


Jag vill tacka er som var där och hejade på, ville ju inte göra er besvikna...vilket gjorde det lättare för mig!


Publiken lika lättad som jag efter att rekordet var färdigt, eller hur!



Sitter i soffan nu och känner mig rätt nöjd!



Tidningen Outside fanns på plats!




Tusen tack ni i Publiken!


Tack till er alla som stöttat och trott på att en snart 50-åring kan vara vältränad!/  Micke

Kommentarer
Postat av: yazmina

Grattis!!

2011-04-07 @ 22:23:52
Postat av: Cissi

Du är min absoluta träningsfavorit så självklart kommer man och stöttar så gott man kan. Min träning fick en annan betydelse och inriktning efter att jag börjat på dina spinningpass. Tack för det!!!! :)

Du var sååååååå grym idag! Fast jag visste att det skulle gå som en dans :)

2011-04-07 @ 23:44:09
Postat av: Pierre

Härligt micke du är grym

2011-04-08 @ 10:52:56
Postat av: matslarm

Grattis!! Jag är mäkta imponerad.

2011-04-08 @ 11:17:19
Postat av: Carl-Emil

Fantastiskt Micke! Du slutar aldrig att imponera, stort grattis!



/CE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0