Dagen före

Jag har tillbringat 3 dagar i stugan med lättare träning och vila för att toppa formen. Jag brukar äta lite extra dessa dagar, mycket fisk brukar det bli. Åkte efter lunch till Kalmar för att möta upp klubbkamrater och min vän Gunnar Bergmark. Hos familjen Bergmark på Öland finns en go säng och trevligt umgänge!



Gunnar fixar och förbereder sig

Efter att jag ätit på pastapartyt och kollat på alla som kämpat på sprinten, som går av stapeln på fredagkväll stack vi till Öland. Där förbereder vi oss inför tävlingsdagen med att märka cyklar och fästa nummerlappen i våra racebälten. Vi fixade också allt som gick att fixa på frukosten dagen innan, alla knivar satt på plats i smöret och jordnötssmöret. Sen ställer vi klockan på 4.45 och huvet snurrar runt med tankar innan John Blund tar över sömnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0