Fredag 19 augusti



Bild: Ingen chans att man fick ligga i hängmattan och ha det gott idag...

Efter en skitnatt med dålig sömn och svåra drömmar vaknar jag upp till en grå och trist dag.
Man kan säga att regnet kom från alla håll samtidigt. Jag skulle snickra på stugan så det gjorde inte så mycket.
Men man kan inte bli annat än nedstämd av dåligt väder.



Dagens träning blev inte i en varm pool utan ett iskallt hav. Pappa ringde precis från Moheda och sa att jag inte skulle simma i havet för det blåser upp till storm...kan berätta att jag redan hunnit simma och jag kände av att havet rörde på sig om man säger så. Så med höga vågor och iskallt vatten kring kroppen slutade jag på 45 min.

nde .

Min våtdräkt släpper just nu in för mycket vatten=den har gått sönder på flera ställen.
Om du har tips på bra erbjudanden så här i slutet av säsongen får du gärna tips mig här på bloggen.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0