Söndag 21 augusti



Idag var det dags för säsongens sista tur med cykel från stugan i Karlskrona. Vädret bjöd mig på sol och vind i en skön blandning, mina ben var på strålande humör!

Jag började med ett tempo runt 33 km i timmen första 6 milen. Sen körde jag 3 x 20 min där målet är att snitta 40 km i timmen med 5 minuter lugn cykling mellan.

Totalt sträcka blev 11 mil på 3.02. När jag kom hem till Växjö gjorde jag värsta hoppet från cykeln in i löparskorna- Sprang fina 5 km i 4,10 tempo, nu kommer jag lätta upp träningen inför Tjörn triathlon nästa helg.



Avslutade med en proteinshake med nyplockade björnbär!



Hittadade denna goa bild från tidningen Outside...tänk att jag är Sveriges mest vältränade doldis 2011. Alla var vi duktiga men den gamle tog hem segern!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kan ju bero på att "den gamle" är en superironman :)

2011-08-22 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0