Tisdag 16 augusti



Tillbaka med träning på dagsschemat igen nu när det snart är dags för Tjörn 1/2 ironmandistans den 27 aug.
Det är den tävling som jag anser har det bästa tävlingsorganisationen och fin miljö att tävla i. Har startat i den tävlingen alla år sen starten.
Det kommer bli min sista triathlontävling för säsongen. Har Växjömarathon kvar som löptävling.



Dagens träning: Löpintervaller på 4 x 4 km i 4,10 fart med 2 min vila mellan. Hade blytunga ben idag men känner att det inte är så konstigt med tanke på vad jag utsatt dem för de senaste dagarna. Men konstigt nog tyckte jag att de sista intervallerna gick lättast.
Hem och få i sig lite käk och sen tillbaka ut för att klippa gräsmattan!



Tips! Havregrynsgröt med Gojibär är perfekt start på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0