Torsdag 11 augusti



Min strand i stugan

Idag har jag ålat omkring under stugan i krypgrunden även det är lite träning, för att bygga avlopp. Men den riktiga träningen idag var simning. Regnet står som spön i backen och kallt är det som på hösten men havet väntade på mig och våtdräkten håller mig varm. Körde 40 min simning med focus på att simma "rätt" som min proffssimmare tipsat mig om.



Sen var det dags för kvällmat. Idag blev det lövbiff, potatisgratäng, sallad och ett glas rödtjut. Det är fortfarande semester!



Hoppar över min seger i Svenska cupen, mitt år har varit så framgångsrikt ändå! ;)
Skulle åkt iväg till Göteborg på lördag och tävlat men jag böjer mig för familjen och stannar hemma.
Ska ändå tävla i helgen för på söndag är det dags för Växjö klassikern ( se tidigare inlägg).




Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag kan inte hejja på dig på söndag är i Köpenhamn men jag vet att du vinner plättlätt!!!! Superman!

Ge de andra deltagarna en liten chans :)

2011-08-12 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0