Tosdag 18 augusti



Jobbade till lunch sen stämplade jag ut!
Hoppade på hojjen och cyklade ner till stugan i Karlskrona.


Foto: Stugan är paradiset på jorden!

Jag började med att få regnet i ansiktet men när jag började närma mig Blekingekusten fick jag solen strålar som värmde mig.
Sträckan Växjö-Karlskrona är 11 mil och körde på 3, 20 tim med nästan ingen vind och bra ben.



Nu har jag hängt en stund på taket för att det är problem med tv-bilden. Eftersom Ernst är på tv:n så måste jag ha det fixas. Då kan jag slänga mig med en skål popcorn framför tv:n och inspireras av Ernst bygge.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Om det bara är 11 km mellan Växjö och Karlskrona så tycker jag att din tid är lite långsam :) och undrar varför inte solen kommer hit också :)

2011-08-19 @ 11:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0