Fredag 16 december



Träning:
Värmer upp med rodd i 10 min.
Sen styrketräningsövningar med utfall, bencurl, bänkpress, benpress, häng frivändningar, rodd och latsdrag och pullover med triceptpress.



Cykel direkt i 20 min på hög kadens med olika övningar från programmet från min PT Mattias Reck.



Bålstyrka efter cykel i 40 min.
Tog en kaffe innan jag satte mig i roddmaskinen för att pressa min tid på 10 000 m till 37,34.



Fick ta ledigt vid kl.15.30 för att hinna med mitt program innan gymmet stänger vid kl.19.00



Nu är det mat, dryck och vila som gäller för imorgon är det en ny träningsdag!
Vad ska du träna?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ett 55 min spinningpass och sedan 45 min Easyline blev det.

2011-12-17 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0