Fredag 2 december



Foto: Det går lika bra med vita ägg :)

Träning: Sista styrketräningspasset som går ut på tillväjning och teknik, nästa vecka kör jag ett annat program.
Alexander och Jakob var på gymmet ikväll, två klubbkompisar som gärna vill slå mig på tävlingar nästa år.
Jag har visat dem lite bra övningar som dem uppskattar, eller hur?
Avslutade träningen idag med 10 000 meter rodd på tiden 37.45, börjar närma mig mitt mål 36 min.
Mätaren visade länge 37,15 ungefär i sluttid. Men fick lite ont i högra handleden mot slutet vilket gjorde att jag tappade lite.
Mitt hela program tar ca. 2,5 timme och då ingår 20 minuter plankantid.



När jag kom hem efter kl.19 så blev det mat med inspiration av Thailand-Phai Thai.
Ikväll är det tv med På spåret och Skavlan och tidigt i säng för imorgon är det träning.
Är du förvånad?



Glöm inte att utmana dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0