Söndag 11 december

På söndagen kör vi distanspass från simhallen, vi blev 4 cyklister som tog en runda på 3 timmar i halt väglag så vi fick välja saltade vägar. Vi var två MTB åkare och 2 stycken cykelcross åkare. Jag fick be dem ta det lite lungt uppför för att pulsen inte skulle slå för högt. Kul att sitta och småsnacka med likasinnade vilket gör att tiden går snabbare. På eftermiddagen åkte jag och min son och dotter till gymmet där bålen fick jobba en timme.
På bilden syns Jakob Österberg, Peter Stenbäck, Ulf Kans och jag.
Min son Oskar och min dotter Viola för några år sedan.

Kommentarer
Postat av: Johan

Kul att se dig på vägen igår. Kul att följa din träning!

2011-12-12 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0