Söndag 18 december



Träning: Har verkligen cyklat i bättre väder än vad som bjöds på idag.
Men det som gör ont härdar, brukar Gurra Bergmark säga!
Efter 3 timmar när benen börja kännas lite varma och trötta kör jag 6 stående och 2 sittande maxspurter
i 12 sek med lugn cykling mellan.
Hemma efter 3,50 med varma fötter. Jag är så glad över min nya investering med nya skoöverdrag och kanon bra Skin seals strumpor som håller mig torr.



Träning 2:
Senare på eftermiddagen hängde hela familjen med på gymmet. Där körde jag bålstyrka i 1 timme.

Nu har jag precis burit in granen ( fick köpa för någon sponsor fanns tydligen inte bland er läsare :D )
Julgransljusen fungerade inte så imorgon blir det "ljusshopping".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0