Söndag 4 december



Träning: Jag klädde mig för regn idag när jag stack ut på cykeln vid kl.08.30. Efter 15 min styrkeuthållighet på puls under tröskel. Så började himlen öppna sig med vit snö dalandes ner och blandade sig med regnet,allt detta piskade mig i ansiktet. När jag vet att många i klubben simmar på söndagsmorgonen så gick min tanke till varmt vatten för vattnet jag forsade fram i var allt annat än varmt. Vädret blev bättre sen som tur var men jag blev rejält kall om mina fötter.
Nya överdrag till mina skor står nu högst uppe på önskelistan hos tomten.
Det blev en runda på 3,40 där 8 spurter görs sista timmen av en längd på 3 snöstakar, samtidigt höjer jag kadensen sista timmen.



På eftermiddagen var det julklappsinköp på Grand Samarkand där halva Växjö var. Tror nog att det var en och annan från resten av Kronobergslän där också. Men inga julrenar fanns på plats!



Min son Oskar och jag körde sen till gymmet. Där körde jag ett stenhårt magpass i 1 timme.
Sen blev det fläskfile, potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd till middag.
Dags nu för vågrätt läge i soffan!!!



Kommentarer
Postat av: Lasse

Du skulle varit med i värmen på simhallen!

2011-12-04 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0