Fredag 11 februari



Foto:
Bye, bye skräpmat...jag vill dig ej ha! Så det blev en annan kock på stan som fixa
maten till familjen.

Det är hopplöst att min fru Carina alltid jobbar sen kväll på fredagar och jag tränar, för då finns det ingen "Inga"
som fixar mat. Så då löser man matproblemet, så det inte blir ett problem med hämtmat.

Träning:
Idag cykelträning på gymmet med mycket tufft tröskelpass med låg kadens och höga hjärtslag.
La snyggt ut 2 stycken handdukar runt cykeln och kände att alla glodde. Kan tro att dom undra: Vad gör han?
Men gör man som jag svettas floder så får man hindra att dom andra seglar ut i havet av min svett.

Finns det någon hjälp mot mycket svettandes? Har du tips få du gärna höra av dig här i bloggen.

Min PT hade skrivit simning om jag orkade idag. Men han visste nog inerst inne vad jag skulle känna...
Så jag hoppade över simningen och avslutade med mage + pilatesboll i 60 min.



Foto: Idag fick jag mig ett par nya simglasögon. Kan tro att jag kommer att flyga
fram i vattnet :D

Åh, va skönt att det är fredag, dunken och milkshaken står på bordet!



Dags att mysa innan det är dags att somna och ladda för träningen imorgon!



/ Micke




Kommentarer
Postat av: isac

dunken... drack du ur hela?

2011-02-12 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0