Fredag 25 februari



Är på väg upp till den kungliga huvudstaden Stockholm för mina tester imorgon.
Jag ska b.l.a göra löptest på Sportsupportcenter på Djurgården.
Varför jag ska göra alla tester får jag återkomma till...
Men det är något stort på G och jag känner mig utvald.




Jag är full med kött och blod på dagen men på natten står jag tom och gapar...idag gapar mina
träningsskor, vila inför testet imorgon!



Har hittat ett bra och billigt mellanmål!



Smarrigt och billigt!



Nu ska jag sätta mig och bara vila inför morgondagen.



Ha en bra fredag!
/ Micke


Kommentarer
Postat av: Johan

Ta med egna cykelskor och pedaler, annars får du cykla i dina löparskor. Helt värdelöst.



Hälsa Ida.

2011-02-25 @ 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0