Fredag 4 feb 2011



Foto: Så här ser det ut om man tränar med kvastskaft

På mitt program idag stod det styrketräning med lite cykel.

Träning:
Började med 15 minuter rodd sen tung styrka för ben + armar. Sen cykel
75 % av max 100-110 kadens i 20 minuter och avslutade med mage och pilates.
Försöker fortfarande hitta mina maxvikter som jag kan köra efter PT-programmet.

Ser nog kul ut när jag kör olympisk komplex övningar med ett kvastskaft som tyngd
och sen sätter mig och kör 220 kg i benpress.

Mat:

Efter gymmet hämtade jag Carina på jobbet och vi hämtade mat på Spice and Rice.
Min favorit är biff med bambuskott och champinjoner.

Tv:

Det var På spåret och Skavlan som gällde framför dumburken.



Dagens tips: Glöm inte att rörlighet är viktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0