Lördag 5 feb

o

Foto: Utanför köksfönstret

Vaknade av att vinden tjöt utanför, tittar ut och ser ett lätt regn + 5 visade tempen.
Hur motiverar man säg att springa ut?

Vid kl.9.30 stod jag framför simhallen för att möta upp klubbens alla löpare.
Idag blev det bara Gurra och jag, vet inte om dom andra i klubben var rädd för regn och vind
eller inte var sugna att springa på morgonen.

Träning
:
Vi gjorde en runda på 22 km med 5 fartökningar till max där Gurra hjälpte mig att hålla
tiden ut med max tempo. Min egen klocka visad 28 km när jag kom hem. Det var lite för långt
enligt schemat från min PT.
Borgskalan som upplevelse, så var jag inte sliten och pulsen kontrollerad.

När jag kom hem stod dottern Viola och påtalade att hon och hennes kompis skulle vara på
gymmet om 45 minuter. Så då var det dags att ladda om för dom behöver mig som sällskap och jag har cyklingen kvar på schemat.

Mat:

Frugan Carina var schysst och fixade en favorit omelett till mig med räkoroch spenat.



Jag hoppade in i duschen och spolade iskallt vatten på benen för lite återhämtning inför
kommande cykelpass på gymet.

Träning igen:
Mitt cykelpass var totalt 75 minuter på mycket nära och på tröskel.
Fick be om en mopp på gymmet för cykel höll på att segla iväg efter passet.

Mat igen:



Foto: Mums med smörgåstårta

Med lätt eftersvettning var det nu dags att fira min son Oskar som fyller 20 år.
Det bjöds på smörgårdstårta med dajmtårta till efterrätt, mums!
Min återhämtning är bra känner jag!



Foto:
Min son Oskar 20 år och hans flickvän Yazmina Simic sen 2 år tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Ackerot

Härlig Träningsdag, och ett härligt löppass! Hoppas att jag kan dyka upp nästa gång för en drabbning :)

2011-02-05 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0