Måndag 7 februari 2011



Foto: Kan det här vara min framtida recovery?

Jag är uppväxt med honung på frukostbordet eftersom min Pappa är biodlare.
Nu har biodlarna tagit fram en recovery efter träning.
Jag har fått tillgång till denna produkt som ännu inte kommit ut i handeln,
återkommer med betyg på produkten.

Träning:
Dags för min tunga vecka och startar med simning distans.
En tung vecka för mig innebär inte att jag kör mycket mer timmar, istället
kör jag mer pass på tröskelpuls och över tröskel.



Mat:
Bröd med stekt ägg och min nya gröt med Gojibär och massa annat nyttigt.
Nu har jag klämt en proteindrink och laddat in fullkornsskorpor till
mitt gröna te med en tesked honung som sötning.



Foto: Min son Oskar som fyller 20 år idag, hipp hipp hurra!
Han gick på systemet idag och behövde inte visa leg, vilket öde!
Så du honom i SMP?


Kommentarer
Postat av: Oskar

var honungs energirecoveryn god? :D

2011-02-09 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0