MIKAELS DOTTER VIOLA

Hejsan alla mikaels läsare! Ni undrar säkert vem det är som skriver. Men det är Mikaels dotter Viola. Jag skulle bara berätta för er att jag har fixat en sak i pappas blogg. Visst det har blivit många ändringar,men en sak som ni kan ta del av är denna som är nedanför
Den delen som är inringat med rödfärg. Det kallas bloggsvar. Det menas med att där kan ni skriva era frågor ni har till Mikael. Som om ni undrar vad han har för märke på sina löparskor? Då kan ni skriva det där det står: Ställ frågor till Trimicke! Så skriver ni er lilla fråga där, och klickar vidare på Fråga mig! Då ser Micke att det har kommit en fråga, då skriver han in sitt svar på en sida. Då kan ni se vad han har svarat genom att trycka på den blå ikonen under Fråga mig! Men det kan säkert ta en dag eller två. Men ni får kika in där och kolla fall Micke har svarat på eran fråga! Det finns ingen gräns på hur många frågor ni får fråga så det är bara att fråga på! Skriv gärna namn efter ni skrivit er fråga! Hittar ni eller förstår ni inte hur man gör? Skriv en kommentar så ska jag försöka hjälpa er så gott det går!Hoppas ni förstod min enkla lilla beskrivning. Nu får jag hoppas att ni får en jätte bra eftermiddag. Så får pappa göra ett inlägg senare! Tack och hej för mig!!
Just det. ser ni inte den nya designen? Tryck då på F5 som finns vid siffrorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0