Onsdag 23 februari



Hem till sportlovslediga dottern Viola som önskar pannkakor med vetekli och proteinmjöl.
Vill ni ha receptet?
Lägg en kommentar om det finns intresse så kan jag skriva upp receptet i bloggen.
Tog bilen till gymmet...

Träning:
Det blev cykel med intervaller 5 st på 9 min och 1 minuts vila 5 slag under tröskelpuls.
Byter snabbt om till löparskor och sätter bandet på 5 minuters tempo, benen är så där härligt stumma som ett
par stockar. Tur att man vet att efter ett tag släpper den känslan.
Efter 1 timme löpning och 1 timme cykel på bara vatten känner jag mig i behov av energi.
Hade med mig en Red Bull som gav mig "vingar" inför sista 30 minuters löpning som har 5 stycken tempoökningar
på 1 minut där jag kör på 3,30 tempo.
Sen lite stretching ( är kass på detta) så blev det en skön dusch.



Mat:

Proteindrink med 2 rostade mackor med makrill på, samt 2 hårda mackor med keso och en näve mandlar.

Kommer att somna ovaggad ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0