Söndag 27 februari



Efter en natts god sömn vaknade jag med lite mosiga ben och öm kropp efter
gårdagens tester.

Träning 1:
Idag körde jag distanslöpning i en vinterdag med snålblåst, var lite dåligt klädd.
Det blev en runda på 32 km där jag fortsätter med 5 tempohöjningar på en minut
till maxlöpning när jag sprungit 2 timmar.

Mat:
Bruna bönor med bacon och en proteindrink med avacado och kiwi samt en näve sötmandlar, blev min energi på fyllning.

Sen låg jag i vågrätt läge i soffan och följde Hellner i skid VM.

Träning 2:
Vid kl.14.30 gick bilen till gymmet för att avsluta dagen med ett cykelpass på 1,20 min som har flera
intervaller på tröskelpuls.
Fick verkligen bita ihop på sista intervallerna som jag kör på 120 i kadens, för mig en väldigt
hög fart på benen.



Foto: Snart är våren här!



Foto: Vore skönt om man slapp springa på " curling is" på vissa sträckor, för man spänner sig.



Kommentarer
Postat av: Tomaz vestman

Oj vad du tränar ska bli kul att följa dig , jag är riktigt imponerad om har jag en dålig dag och behöver ,inspration så behöver jag bara läsa på din blogg. Kör hårt & lev livet



Mvh Tomaz

2011-02-28 @ 06:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0