Söndag 6 feb EM



Foto: Biter ihop på gymmet...

Träning:
På mitt program idag står det cykel och då kan jag välja på följande:
Ute i 4 timmar eller inne 1,5 timme, betydligt hårdare + 20 minuter löpning.
Valde inomhus med tanke på att min son Simon snart 22 år var hemma från sina
studier på Högskolan i Karlshamn.



Foto: Sonen Simon

När jag sätter igång cykel på trainern vid 9 tiden på söndags morgonen
väcker jag hela huset av ljudet. Jag kan förstå att dom längtar tills jag börjar cykla ute
så det blir sovmorgon och lite lugn och ro i huset.




Foto:
Finns det någon hjälp till mig som svettas en hel flod...pakettgolvet under
trainern försöker jag rädda  med tusen handdukar och liggunderlag.

På em körde jag ett extra pass för magen. En äldre man la sig jämte mig och frågade
om jag tänkte stå i plankan tills jag blev hungrig...får ofta frågan om hur länge jag ska stå där.



Foto: Skulle gärna vilja veta hur länge ni står i plankan, lägg det under kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Har du någon fläkt som blåser på dig??

2011-02-06 @ 20:01:19
Postat av: Freddy Jenebeck

30 minuter dudå?

2011-03-29 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0