Tisdag 22 februari



Foto: Även om man kan använda kroppen i magövningarna...så kan man ta maskinerna till hjälp också.

Träning:
Efter jobbet cykla jag upp till gymmet för att starta dagens träningspass.
Det var uppvärmning på rodden. Kanon bra att gymmet har köpt in en matta att
lägga under roddmaskinen. Förr "rodde" man iväg in i spinningcyklarna.
Det uppskattades inte alltid av den som satt där...
Mycket folk på gymdelen så det blev flera varv mellan våningarna, för att få tag i det jag skulle träna på.
Rodd: 15 min
Styrka: Tid:1,45 och då gick jag genom hela kroppen med tunga, tunga vikter.
Cykel: Tid:1,20 och då mycket på tröskel puls.

Fika: Bjöd mig själv på kaffe och Vitargo kaka på gymmet. Fin service att inte behöva lämna lokalen
för en stunds lugn och intag av energi.



Visste du att fysisk aktivitet trimmar inte bara musklerna utan även dom grå hjärncellerna? Så träning ska förbättra minnet och inlärningen. Ska fundera lite över om detta kan vara sant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0