Tisdag 8 feb 2011



Foto: Sommarens jordgubbar som innehåller massor av vitaminer.

Mat:
Visste du att smaksatt lättfil tillsammans med smaksatt Kellog´s special K marknadsförs som en bra start på dagen och ett hälsosamt alternativ för att gå ner i vikt.

Men du skulle lika gärna kunna börja dagen med 2 stycken burkar Coca-Cola. Båda alternativen innehåller lika mycket socker.



Bild: Fil med flingor eller 2 stycken Coca-Cola till frukost?

Träning:
Idag har styrketräningen blivit mer explosiv med tunga vikter.
Cykelpasset var en riktig utmaning, exempel 6 minuter på lite mer än tröskel,
puls med kadens 45.
Total cykeltid 1.30 och ett hav av svett under cykeln.
Sen körde jag styrka + mage i 2 minuter och då ingår 25 minuter i plankan.

Glöm inte att lägga en kommentar på bloggen, tack!



Hörs imorgon!
/ Micke


Jordgubbar är så gott att det vattnas i munnen, måste lägga in bilden igen :D

Kommentarer
Postat av: Johan

Tänkte ge idrottskliniken en chans nu, så jag köpte mig ett 3 månaders kort idag. Skulle köra lite intervaller på roddmaskinen, men efter 3 minuter satt jag ju å rodde på tjejen som körde spinningcykel framför mig. Vi får se till att dom bultar fast roddmaskinerna i golvet/väggen.

2011-02-08 @ 22:14:56
URL: http://sportmossa.blogspot.com
Postat av: Oskar

en riktig järnman, det finns inga genvägar till att bli bäst

2011-02-08 @ 22:17:11
Postat av: Cissi

Man blir mörkrädd när man ser och hör sånt.

Tacka vet jag en hemmagjord jordgubbssmoothie på sommaren med naturell yoghurt och lite sojamjölk samt kanel..........det är fin frukost det och ett ägg så klart :)

2011-02-09 @ 09:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0