Torsdag 10 feb 2011



Foto:
Prispallen i Tjörn 2009

Träning:
Löpning intervaller 4x2 km med 2 minuter vila på löpbandet, med en fart på 3,50 km satte hjärtat
på många sla g och test.
Samtidigt som benen märker av min hårda vecka.
På löpbandet tar jag bara 2 steg sen sitter jag på cykeln.
Där höll jag på och cykla i 1.20.
Jag använde bara vatten under passen...sen låg det som vanligt en hel del vätska under cykeln och runt löpbandet.



Mat:

Nu har jag gjort en proteindrink med banan och avacado.
Till det en omelett med spenat och räkor.
Idag till lunch blev den den här goda grytan.

Nu en kopp kaffe framför antikrundan på tv:n samtidigt sjunger det i benen.



Foto:
Min dotter Viola snart 15 år har fixat en frågeruta idag...
Så ställ din fråga där, så svarar jag nästa dag!

STORT TACK!

/ Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0