Torsdag 24 februari




Foto:
Bernt Södersten kom förbi jobbet med priser från förra året till mig. Då jag vann KM halvmara och KM i rullskidor för klubben Lönashult Goif, en klubb som jag representerar när jag tävlar på skidor. Bernt är en riktig "klassiker" han genomför sin 30:e klassiker på rad efter Vasaloppet nästa helg.


Bjuder på receptet av mina favoritpannkakor:





Recept på Proteinpannkakor:
3 ägg
6 dl mjölk
1,5 dl vetemjöl
0,5 dl vetekli
0,5 dl bakprotein ev. en nypa salt

Blanda ihop dom torra produkterna.
Slå i hälften av mjölken i dom torra och vispa till jämn smet.
Sen slår du i resten av mjölken och sist äggen.
Låt “svälla” några minuter.
Tillaga i stekpanna med smör.
Smaklig måltid!



Foto:
En bild på pulsbandet jag burit i 3 dygn för att mäta min stresshantering, som nattsömn, avslappning och motion. På lördag är det dags för mig att göra tester i Stockholm. Mer om vad det handlar om kommer i bloggen!
Idag är jag träningsfri pga testet!





Kommentarer
Postat av: Lasse

Lycka till imorgon Micke!!!

2011-02-24 @ 20:57:34
Postat av: Lasse

ang, pannkaksreceptet, är satsen lagom för en person eller???

2011-02-24 @ 21:23:04
Postat av: Micke

Halloj!

Receptet är lagom till 2 personer.

/ Micke

2011-02-24 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0