Onsdag 9 feb 2011



Bild:
Premiär för mina nya paddlar.

Hem från jobbet och tar mig ett glas kall och god mjölk.
Ett glas mjölk tar många Kenyaner innan sina löprundor, så det borde funka för mig!

Träning:
Ut med handdukar på parkettgolvet, på med min supertuffa nya spinningmusik och sen
dags att hoppa på cykeln.
Hårda intervaller 5x8 minuter med vila 2 på kadens 80 tröskepuls, känner att mina ben är hårt tränade.

Mat:
Wokad kyckling med grönsaker och nudlar.
Sen kaffe och tv innan simpasset.

Träning 2:

Teknik och fart på simningen, började krampa i ena vaden mot slutet av passet.



Bild: Sitter nu och tränar framför tv:n, med dessa små vänner!

Träningsläger:
Nu ser det ut som om jag/vi kommer iväg till Spanien. Svärfar har köpt hus nära
Alicante så nu kan man åka dit och träna. Jippi!
Men först blir det resa nu i vår till Thailand för att träna, tävla och lite semester.




Foto: Har du testat Gojibär? Jag har nu testat i fiberhavregrynsgröten på
morgonen och det är kanon bra.

Må gott!
/ Micke

Kommentarer
Postat av: Thom

2011-02-10 @ 00:19:42
Postat av: Thom

Jätte kul att läsa om din träning och hur du lyckas!! ! Men även om du gärna längtar till helgen så är den 9:de tyvärr bara en onsdag! Hur hjälper gripstyrkan dig i triathlon som du tränade i tvsoffan?

2011-02-10 @ 00:24:17
Postat av: Thom

Jätte kul att läsa om din träning! Även om du längtar till helgen så är tyvärr den 9:de bara en onsdag! Hur hjälper gripstyrkan dig i triathlon som du tränade i tvsoffan? :-D

2011-02-10 @ 00:30:11
Postat av: Thom

Jättekul att läsa om din träning! Även om du längtar till helgen så är tyvärr den 9:de bara en onsdag! Hur hjälper gripstyrkan dig i triathlon som du tränade i tvsoffan? :-D

2011-02-10 @ 00:31:05
Postat av: Thom

Jättekul att läsa om din träning! Även om du längtar till helgen så är tyvärr den 9:de bara en onsdag! Hur hjälper gripstyrkan dig i triathlon som du tränade i tvsoffan? :-D

2011-02-10 @ 00:31:51
Postat av: Thom

Jättekul att läsa om din träning! Även om du längtar till helgen så är tyvärr den 9:de bara en onsdag! Hur hjälper gripstyrkan dig i triathlon som du tränade i tvsoffan? :-D

2011-02-10 @ 00:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0