Fredag 28 jan


Foto: Här har jag lite träningsvärk :)

Träning: Styrketräning enligt program, känner att jag har svårt att hitta mina
maxvikter eftersom mina övningar just nu innebär 3 x 6 set på maxvikten som jag klarar
och som jag skall jobba explosivt med.
Fick idag köra utan hantlar vid utfall då jag hade kört för hårt sist ( mycket träningsvärk) men det
är ett kvitto på att jag har muskler som behöver tränas.
Hann inte med alla magövningar enligt programmet på grund av att tiden rann iväg innan jag skulle
hämta Carina på jobbet. Vi lät thaikocken på stan fixa kvällsmat till oss.
Mitt styrkeprogram tar 2,5 timme med alla övningar, då ingår cykel och rodd också.



Foto: Popcorn till kvällssnacks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0