Lördag 22 jan



Bild: Min tatuering som jag gjorde efter Ironman på Lanzarote.

Idag blev det lite sovmorgon med kaffe på sängen och tidningen.

Träning:
Löpning till simhallen där klubbmedlemmarna Jonas, Isak och Urban mötte upp.
Vi körde samlöpning med en hel del snack under rundan i 75 minuter, sen valde jag
en längre runda.
Hade bestämt att köra lite snabbare långdistanstempo i 5 minuters tempo skulle det bli.
Men antagligen satt torsdagens tuffa pass i benen, så jag hade svårt att hålla mitt tempo.
På väg hem mötte jag frugan Carina, så jag avslutade med att springa i hennes 6 min tempo de sista 3 km.
Det blev totalt 2 tim och 50 min men jag är inte helt nöjd.

Efter lite energi i magen så åkte jag, Carina och dottern Viola till gymmet. Där gjorde jag slut på överkroppen.

Mat:
Fläskkotlett, klyftpotatis i ugn med Tzatsiki och ett glas röd vin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0