Lördag 29 jan



Vaknade med lite snöfall utanför, men löpning står på programmet så det var bara att
gilla läget. Vi var många som samlades vid simhallen för löpning. Där fanns Gunnar som inte dykt upp
på fyra år, jätte kul! Jonas som skulle jobba vid kl.11.00 så han vek av lite tidigare även Steven valde
att korta rundan. Kvar var Isac en träningsvillig 18-åring med stora ambitioner och Urban min 8 år yngre
triathletkompis. Dom gick med på att hänga på mitt träningsprogram...

Träning:

Vi sprang 1 timme sen gjorde vi 1 minuts stegringar till maxfart. Vi  körde långdistans tempo mellan
stegringarna, det blev 5 stycken till antal. Jag skulle totalt bara springa 1,30 men hamna på 2 timmar, ett kul
pass då vi peppade varandra till att pressa oss lite extra.

Mat:
En proteindrink och en omelett med kräftstjärtar blev det till lunch, riktigt mumsigt!
Efter en kopp kaffe körde Carina mig till gymmet.

Träning 2:;
Där körde jag ett tröskelpass på cykel. Hade lite svårt att trycka ner pulsen på dem lugna partierna.
Men borgskalan stämde med ansträngningsnivån.

Mat:

Ikväll blev det lax med potatis och grönsaker blandat i ugn.

Kvällens film:
Det blev historien om: Max Manus, född 9 december 1914 i Bergen, död 20 september 1996 i Bærum, var en norsk motståndsman under andra världskriget.



Foto: Dagens snövall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0