Måndag 31 jan



Foto: Det här är mina träningsprylar!

Måndagar är mina återhämtningsdagar då jag åker hem i lugn och ro, äter mat,
fikar och fluktar på tv. Men även om det är en återhämtningsdag så tränar jag :)

Träning:
Jag känner att mina ben behöver vila idag.
Så dolmen sitter mellan benen medans axlar och armar får jobba.
Brukar köra 1 timme med paddlarna.
Lägger i nuläget inte så mycket tid på simning utan underhåller bara vattenvanan.

Har en medeltung vecka framför mig med mycket cykel.

Mat*:

Fläskkotlett med pasta och wokgrönsaker och vatten till dryck.
När jag kom hem blev det 3 knäckemackor med keso, jordnötssmör och en proteindrink.



Foto: Gissa??? Tips, det kan vara mina mackor!


Stort tack till alla som hittat till min blogg!

Vore kul om du la en kommentar när du är inne och läser så jag känner lite feedback, tack!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan hoppsan!

Roligt att du är så taggad! Man blir väldigt imponerad, lite Gunde Svan över dig tycker jag :)

Bra kämpat Micke! Du är så grym!

2011-02-01 @ 08:17:17
Postat av: Thom

Tjo!!

Ska bli riktigt kul att följa din träning här Micke!Keep up the good work!!!

2011-02-01 @ 13:15:09
Postat av: David

Hej!

Nice med en blogg..

dessvärre blir jag bara trött av att läsa på grund av att jag med borde träna.

Men det får man väl snart ändra på :p



Kämpa på Micke..

2011-02-01 @ 16:57:11
Postat av: Lars-Ivan

Tjena Micke.

Kul att se vad du pysslar med när du inte är på jobbet.

Tur att du förtydligade bilden på dina mackor. trodde det var något annat.

2011-02-01 @ 18:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0