Söndag 23 jan



Har sovit skönt och inser att ett glas rödvin ibland är inte fel.



Nu var det dags att följa mitt nya träningsprogram...



Bild: Från Järnmannen i Kalmar

Idag skulle jag cykla distans med högre distans med högre kadens och för mig
10 slag högre puls. Det blev ett jobbigt pass som varade i 5 timmar.
Den sista halvtimmen kändes benen som när jag är på väg hem i Kalmar
på sista varvet. Energi under passet blev kaffe med kanelbulle efter 2 timmar
på cykeln. Dricker bara vatten första 3 timmar och sen är det dags för en banan.
Sista 2 timmarna tar jag en flaska Coca-Cola och tuggar i mig en proteinbar
från Vitargo. Summerade flaskorna vatten till 5 stycken.
Efter passet var det dags för...

Mat:
En omelett med skinka, grönsaker och knäcke med proteindryck och lite kaffe.

Fritid:
Dammsugning av hela huset, hänga ut alla mattor, piska och våttorka alla golv.
Det låg på min lott idag!

Träning igen:
Åkte vidare med Carina till gymmet. Där blev det magövningar i 1 timme.
Körde plankan i 25 minuter.  Avslutade med att "kräma" benen och kropp med 10000 rodd
på tiden 38,50. Sen var jag helt slut!

Mat:
Wokad kyckling, grönsaker med ris.

Nu tv med lite gott att äta framför Solsidan!



Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa



Hej Mikael!

Roligt att läsa din blogg och vi förstår inte att

orkar träna så mycket.Du är jätteduktig tycker vi

Jag har fått speciel honung i små porttionspåsar

som kallas doktorhonung speciell framställd med

30 olika mjölksyrebakterier. Jag vill du skall

prova och se om det stimulerar till högre

resultatsom det påstås. Lätt att anväda bara att

riva av toppen på påsen och sedan trycka in det i

munnen. Vi hörs vidare om detta. Kramar

Mamma Och Pappa

2011-01-28 @ 11:50:57
URL: http://trimicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0