Söndag 30 januari




Jag fryser...
Har en kropp som lätt fryser är det så att jag är klen eller fattas det fett
på kroppen, kan bero på någon av dessa faktorer...

Träning:
Skulle ha cyklat ute i 4 timmar + 20 minuter löpning.
Men jag vägrar att cykla ute i -5C
Om jag skulle sitta inne skulle jag cykla 8 gånger 9 intervaller med
1 minuts vila på 80-85% av max, kadens 80 + 20 minuters löpning.
Så det blev inne med film från Ironman Hawaii deras jubileumsfilm
med fighter mellan Dave Scott och Mark Allen under många år.
På eftermiddagen körde jag lite specialträning för mage i 1,5 timme.

Mat: Fläskytterfile gryta med broccoli, morot, majs och spenat.
Nu väntar jag på att sonen Oskar jag komma hem och bjuda på efterrätt.



Foto: Nu är det 74 dagar kvar tills jag ska tävla i Thailand igen.



Kommentarer
Postat av: TRI GURRA

GRYMT PROFFSIG SIDA MICKE.SKA BLI KUL ATT FÖLJA DIG PÅ DIN MÖDOSAMMA VÄG TILL HAWAII.ATT DU KOMMER DIT ÄR JAG ÖVERTYGAD OM, JAG KOMMER EFTER OM SISÅDÄR FEMTON ÅR NÄR JAG UPPNÅR PENSIONÅLDERN.DET ÄR BRA MED LÅNGSIKTIGA MÅL.......

2011-01-31 @ 11:24:59
Postat av: Anonym

Du är kanon bra Micke!

Skit kul med en blogg så vi kan vara med och stötta dig i tanken...för du kommer att klara av att sköta resten själv :D

2011-01-31 @ 11:31:31
Postat av: isac

haha gurra..

skrek du när du skrev den kommentaren??

2011-01-31 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0