Tisdag 18 jan



Foto: Jag på testcykeln med min PT flåsandes på väggen bakom.

Idag var det dags för laktattest med min PT i Göteborg.
Så nu väntar jag på ett nytt och tufft träningsprogram som kan ge mig
mer fart inför Ironman i Zurich. Om jag också springer snabbare på Stockholm
marathon, tackar jag så klart inte nej till.
Men mitt mål är snabba tider i Schweiz!!!



Foto: Min PT Mattias fixar lite fika till oss efter mitt test.

När jag kom hem till Växjö tog jag en tur till gymmet...

Fick världens häftigaste erbjudande på gymmet, vi får se vad som händer!

Nu ska jag gå in ock skicka en video till familjen som kommer om 20 år, du har väll inte missat reklamen?



Om 20 år barn kommer en video till er Simon, Oskar och Viola mina kära barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0