Tisdag 25 jan


Foto: Schysst cykel i Thailand

Idag började ett nytt träningsupplägg med mycket focus på cykel.
Har känt mig riktigt nervös inför det nya upplägget från min PT.
Känns lite ovant att inte köra mina löpintervaller på tisdagar som jag säkert
har gjort i 5 års tid.
Men det känns jättekul med ett helt nytt träningsupplägg som ska förbättra
mina träningsresultat. Ett av målen är att få mer fart på benen under cyklingen.

Dagens träning:
Roddmaskin 15 min
Styrka för ben och överkropp 45 min
Cykel 20 min G1
Styrka mage + armar i 1 tim
Cykelprogram på 1,15 tim som fick mitt hjärta att jobba hårt.
Totalt ca 3,5 timme effektiv träning.

Mat:
Nu blir det proteindrink med kesomacka, makrillmacka på hårt bröd.
Tog även en bit ost och skinkpaj med en avacado och tomat.

Nu handboll på tv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0