Torsdag 27 jan


Foto: Målgång i Hua Hin heavy half marathon



Känslan av att ha en personlig tränare som leder mig mot nya framgångar känns både spännande
och motiverande.
Jag känner att jag kör mer kvalité än kvantitet.

Träning:
Idag var det cykelintervaller igen 5x9 min 1 min vila på borgskala 15 det är 75-80% av max.
Löpskorna stod framför cykeln och gapade tomma tills jag cyklat klart.
Då hoppade jag ur cykelskorna och i löpardojjorna för att starta löpbandet.
På programmet stod 1 timme löpning i lätt kuperad terräng.
Men kyla och halka gjorde att jag ställde in löpbandet på kuperad fart på 5 min tempo.
Det blev ett jobbigt pass för benen.

Dagen roligaste kommentar: En kvinna som får syn på mig efter mitt träningspass och frågar...
Har du varit i regnskogen?
Jag droppade av svett...



Avslutade dagen framför tv:n med 1 glas Coca-cola och sviskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0