Fredag 15 juli



Solen sken när rullgardinen for upp och jag med den.
Nu ser jag livet så här: Efter mental rehab med fiske och paddling med grannens kajak så går livet vidare...

Jag började dagen med simning och jag fick trevligt sällskap. Jag tyckte det var trevligt men svanparet och deras barn ville inte alls att jag skulle ta upp en massa utrymme i vattnet.



Hoppade i och försökte bara hitta tillbaka till känslan för vatten.
Efter lite kaffe och nybakt sockerkaka så drog jag på mig rullskidorna för att genomföra mitt första rullskidepass det här året.
Det blev en runda på 2 mil och jag hoppas snart komma i form.
För snart ni bloggläsare är det dags för Växjöklassikern, du ställer väll upp?



Nu är det hyr-dvd, popcorn och smågodis på schemat, sista semesterdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0