Lördag 2 juli



Vaknade till ösregn och en värme i rummet som påminner om när solen legat på ett tält. Tidig väckning var inte populärt hos familjen men var ett måste för att hinna hämta nummerlappen i Halmstad innan kl.09.00.

Äntligen bra väder på tävlingen! Vi simmade i Nissan, trodde aldrig jag skulle nå första bojen pga att det var mycket strömt i ån. Körde utan klocka idag för att inte bli besviken när jag klev upp från vattnet.


Snabb växling till cykel på lite blöta vägbanan gjorde att man fick ta det lugnt i de 3 vändpunkterna som kördes 4 varv. Skulle inte tagit diskhjul idag pga alla igångdragningar =jobbigt! Körde för allt vad ben och hjärta orkade med ( ingen körde om mig).



Bra växling till löpning och pigga ben gjorde att jag tog silverplatsen i min klass och jag är så klart supernöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0