Lördag 9 juli

Fredagen blev en làng dag dà jag startade vid kl.03.00 för att àka mot Kastrup. Där möttes jag av kaos pà flygplatsen, dà är det skönt att vara ute i god tid. Bor i en fantastisk lägenhet pà en höjd över stan. Lägenheten ägs av min frus lekkamrat fràn unga àr. Tjejerna hittade varandra pà Facebook efter mànga àr och dà är det bra med de nya kontaktplatserna. Sen att vi fick chans att bo hos i hennes lägenhet under hennes egna semesterresor känns otroligt lyxigt.
Pà fredagen hämtade jag nummerlappen och gick omkring pà mässan. Här finns precis allt jag bara läst om sà det var kul att se prylarna i verkligheten och testa lite. Men man behöver en tjock plànbok om man ska handla. En liten burk coca-cola kostar 36 kr.
Idag lördag har jag cyklat och sprungit lite lätt och förberett mig inför morgondagen. Har hyrt cykel sà jag kan cykla till starten imorgon för att spara pà benen innan start. För ikväll checkar man in sin egen cykel sà där fàr den stà och förbereda sig själv inför imorgon. Med den hyrda cykel àkte man runt smidigt och tittade pà denna underbara stad. Sen var det slappande framför tv:n som gällde med Tour de France. Sà ikväll incheckning av cykeln och sen är det sömn som gäller inför morondagens Ironman här i Zurich!

Kommentarer
Postat av: Tim

Lykke til!

2011-07-09 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0