Onsdag 13 juli



Nu har det gått 2 dagar sen Ironman i Zurich och det har inneburit 2 dagar av vila. På måndagen åkte vi hem fån Zurich till Växjö och laddade om. Sen på tisdagen packade vi bilen och åkte ner till stugan i Blekinge. Skönt att komma ner till sommarstugan och fysiskt återhämta mig.



Hade mardrömmar inatt om vattnet och min simning. Så när jag vaknade bara sa jag rakt ut: -Carina jag måste i vattnet igen nu så inte rädslan infinner sig!
Vi åt frukost och jag tog på mig våtdräkten, efter en paus så gröten sjunkit ner i magen. Tog cykeln och rullade ner till havet.



Dök i och fick ett lugn och inte den rädslan som jag var så rädd för.
Det blev ett lätt pass på 20 minuter med en stel kropp och helt utan rädsla.

Vilken skön känsla att inte vara rädd!!!



Nu en skön stund i soffan framför fotbollen och en skål popcorn i knät och cola i glaset, det är semester!



Dags att blicka framåt igen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Måste varit en fantastisk känsla! Go Micke! Go Micke!

2011-07-13 @ 23:17:57
Postat av: Stefan

Skön läsning att du är på g!!!! Och trevlig semester!

2011-07-14 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0