Onsdag 5 juli

Sista dan på jobbet innan semestern så jag jobbade på och kunde gå vid lunch. Åkte hem och tog en kaffe i solen och gjorde en lista på saker som ska med på resan till Zurich.



Fotot ger en bild av kramp i vaderna!

På träningsschemat var det 3 timmar cykel idag, men jag körde istället KM i Triathlon med min klubb 338 Småland.




Vi var 19 stycken som ställde upp på tävlingen som hölls i kanonväder!



Kanske inte optimalt med tanke på Zurich men ibland måste man välja det som är roligt så att själen och huvet får sitt.



Slutade på en 4:e plats, de 3 första har jag ingen chans på då man ser killarna simma iväg som torpeder och springer fortare. Men om det ska vara till tröst för mig så skiljer det ett antal år mellan oss, så jag är nöjd!



Dags att ladda inför söndag!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0