Söndag 24 juli

En blåsig dag, men jag fick mest medvind när jag cyklade iväg från stugan i Karlskrona mot hemmet i Växjö. Körde en en liten extra runda (Omväg) via Ingelstad så det blev 4 timmar. Körde cykeln med 3 x 20 min i IM tempo (ca Fatmax, sweet spot, Borg 13-15), efter 2,5 timme lugn cykel. När jag kom hem hoppade jag i löparskorna och körde 20 min löpning i 4, 30 fart. Var riktigt glad att jag tog på mig regnkläder och en extra tröja vid cyklingen för det var "busväder" hela vägen. Kan inte fatta när sommaren ska börja, finns det någon som har svaret?



Min tränare Mattias Reck tycker jag skall köra cykel tätt inpå Kalmar men hålla igen på löpningen. Cykeln sliter som ni förstår inte lika mycket som löpningen.



Nu är det dags att slå sig ner i soffan och blicka fram till en ny vecka på jobbet och en massa bra träning!
Skönt att man inte har semester när vädret är så kasst och vilken tur att man varit i Thailand och fått sol för ett helt år ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0