Fredag 10 juni



Regn hela dagen inverkade inte på min simträning idag. Vattnet ca. 19 grader så jag låg i drygt 1 timme med lite fartlek mellan bojarna. Jag simmar i Växjösjön där vi har bojar med 200 meter mellan så att man vet hur långt man simmat och kan kolla tiden. Var tvungen att gå till naprapaten på lunchen för att bli av med min onda rygg. Ringde runt till alla dom bästa men där fick jag ingen tid, så jag fick tag på någon snubbe som jag inte känner till! Han tyckte jag skulle försöka stretcha lite mer, men hur gör jag då var mitt svar?



Imorgon löppass på träningsschemat.
Avslutningen på dagen är en riktig avslutning för jag ska köra ett liten triathlonträvling men träningsguppen.


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Tjena Micke! Kul att läsa att du tar i:)

Övningar skulle vi gått igenom nästa gång. Ser det inte som särskillt seriöst att bara slänga med några övningar utan att gå igenom dem grundligt. Då detta oftast resulterar i uteblivna resultat, och ibland en försämring av besvären.

Hoppas ryggen mår bättre! Den bör ses till någon gång till för ett bestående resultat.

Mvh Jonatan

2011-06-14 @ 11:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0