Fredag 24 juni



Idag var det altanbygge hos Familjen Aalo i Tungelsta. Det är min svägersta och hennes man som har byggt hus och behövde hjälp med sitt altanbygge. Det är mycket med ett bygge med blintar som ska ner m.m. Känner att min rygg och knän har fått ta rätt mycket stryk, men vad gör man inte för släkten!

Visste att jag var tvungen att få stommen klar så att jag kunde lägga golv imorgon. Det märktes när löpträningen skulle genomföras att kroppen var ganska trött. Mitt upplägg var 90 min 5 min fart sedan 3 x 25 min i 4,30 fart med 5 min jog´g mellan. Orkade inte riktigt ha trycket uppe på fartökningarna, så det blev 4,40 fart med en sliten kropp!
På kvällen var vi bjudna på poolparty med bad, god mat, dricka och en massa lekar som min fru gärna sätter ihop.
Jag bröt upp vid midnatt eftersom jag skulle upp tidigt och snickra på morgonen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0